معروف ترین و زیباترین قلعه های اتریش

با معروف ترین و زیباترین قلعه های اتریش آشنا شوید!

توریست ها کدام قلعه های اتریش را برای دیدن توصیه می کنند؟

قلعه های اتریش بیانگر تاریخ غنی و پر حادثه این کشور هستند و در سرتاسر این کشور می توانید انواع قلعه ها، دژها، کاخ و خرابه ها را مشاهده کنید. اگر شما به عنوان یک تور لیدر فعالیت می کنید و قصد دارید سفر گردشگری بی نظیری رقم بزنید یا اینکه به صورت فردی و خانوادگی قصد دارید فرهنگ و تاریخ این کشور را در دل قلعه های آن جستجو کنید، توصیه می کنیم به این لیست توجه ویژه داشته باشید.

نمونه هایی که در این مقاله معرفی می کنیم برخی برای دفاع از شهر و کشور و برخی هم برای خوشگذرانی پادشاهان یا مناسبت های خاص بوده است. دیدن آنها قطعا شما را بسیار هیجان زده خواهد کرد.

قلعه قلعه شلوسل اورت: این قلعه روی دریاچه تراونسی واقع شده که دور تا دور آن را کوه های بزرگ سالزکامرگوت احاطه کرده اند. این قلعه در سال 1080 میلادی بنا نها شده و تا اواسط قرن 13 بخش هایی به آن اضافه و یا ترمیم می شدند. در طی قرن های گذشته تاکنون مالکیت این قلعه بارها عوض شده است. نام این بنای تاریخی از سازنده آن یعنی هارتنیدوس اورت گرفته شده است. این قلعه هر روز هفته از 10 صبح تا 5 بعد از ظهر برای بازدید عموم باز است.

قلعه قلعه شلوسل اورت

قلعه قلعه شلوسل اورت

 

قلعه رایگرسبورگ: قلعه قرون وسطایی که 482 متر بالاتر از سطح دریا و بر روی کوه آتشفشانی ایالت استیریا قرار گرفته است. سنگ های بازالت این تپه برای ساخت آن استفاده شده اند. ساخت این قلعه حدودا در اواسط قرن 12 میلادی شروع شده ولی هنوز دقیق مشخص نیست. در طول تاریخ هیچ موقع فتح نشده و همین باعث شده تا یکی از جذاب ترین و معروف ترین جاذبه های کشور اتریش باشد. توریست ها می توانند برای بازدید 30 اتاق از 108 اتاق این قلعه بسیار زیبا وقت بگذارند که تاریخچه، فعالیت جادوگران و ساحره های زمان های گذشته آن را نشان می دهد.

قلعه رایگرسبورگ

قلعه رایگرسبورگ

 

قلعه کروزنشتاین: یکی از زیباترین قلعه های اتریش که 265 متر بالاتر از سطح دریا قرار گرفته و فرم کنونی آن بر روی بقایای قلعه قرون وسطایی ساخته شده است. به گفته برخی افراد این قطعه حدودا سال 1874 بازسازی شده که در آن ماهرترین معماران بکار گرفته شده بودند. ابتدا این قلعه در قرن 12 میلادی ساخته شد که بخاطر جنگ جهانی بخش زیادی از آن از بین رفت.

قلعه کروزنشتاین

قلعه کروزنشتاین

 

قلعه هوچواسترویتز: ساختار معماری قرون وسطایی آن نشان می دهد که هدف از ساخت آن برای دفاع از قلمرو پادشاهی بوده و 14 دروازه بسیار مجهز از آن دفاع می کردند که از قرن 16 تاکنون معماری آن برای بازدید توریست ها کاملا دست نخورده باقی مانده است. این قلعه در جنوب اتریش و شهر کارینتیا واقع شده و داخل آن موزه اسلحه های ناپلئون و تصاویر اجداد خونهولر برای بازدید وجود دارند. ضمنا امکان بازدید از 14 دروازه دفاعی آن هم وجود دارد.

قلعه هوچواسترویتز

قلعه هوچواسترویتز

 

قلعه هوهن سالزبورگ: یکی دیگر از معروف ترین و بهترین قلعه های اتریش واقع در شهر سالزبورگ است که سالانه میلیون ها توریست از این قلعه با قدمت بیش از 900 سال بازدید می کنند. یکی از بزرگترین و مجهزترین مجموعه قلعه های کل اروپا به شمار می رود و در نتیجه برای دفاع از منطقه ساخته شد که فقط یکبار در سال 1800 در ائتلاف دوم جنگ ناپلئونی فتح شد. در بازدید از این مکان بسیار زیبا می توانید به سیاهچاله ها، تالار طلایی، اتاق طلایی و آپارتمان های شاهزاده های قرون وسطی بروید.

قلعه هوهن سالزبورگ

قلعه هوهن سالزبورگ

 

قلعه فرانتسنزبورگ: با ظاهر و نمای بسیار خاص و زیبا که تاریخ ساخت آن به نیمه اول قرن 19 میلادی برمی گردد که اوایل با هدف ساخت موزه تأسیس در کنار جنگل های سرسبز و رودخانه نزدیک آن در شهر لاکزنبورگ ساخته شد. پارک نزدیک آن حدود 250 جریب فرنگی مساحت دارد. این قلعه به افتخار نام امپراطور روم به نام فرانسیس II که در سال 1835 فوت کرد نامگذاری شده است. این قلعه برای تفریح و بازدید به عنوان موزه با دو عنوان موزه های Ritterburg و Knappenburg ساخته شد.

قلعه فرانتسنزبورگ

قلعه فرانتسنزبورگ

 

قلعه هوهن ورفن: یکی از زیباترین و پربازدیدترین جاذبه های تاریخی اتریش با قدمت بیش از 900 سال که سالانه توریست های زیادی را به سمت خود جلب می کند. در اطراف آن رودخانه سالزاچ واقع شده که از داخل دره عبور می کند و این قلعه 623 متر بالاتر از سطح دریا واقع شده است. پایین این قلعه بازار اتریشی شهر ورفن قرار دارد. اطراف آن هم توسط کوه های آلپ برشتسگادن و تنن قرار گرفته اند. تمامی این موارد باعث شده تا هم از دیدن قلعه و هم مناظر اطراف آن لذت ببرید. هدف از ساخت آن برای حفاظت از اسقف اعظم بود.

قلعه هوهن ورفن

قلعه هوهن ورفن

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.