بهترین تفریحات مردم عادی و ثروتمندان ایتالیا

بهترین تفریحات مردم عادی و ثروتمندان ایتالیا

ایتالیایی ها، مردمانی خونگرم و شاد هستند بنابراین دانستن مهمترین تفریحات مردم ایتالیا خالی از لطف نیست.

کوهنوردی در استرومبولی

کسانی که سیسیلی را دیده اند، شانس خود را برای کوهنوردی در استرومبولی از دست نمی دهند. این منطقه آتشفشانی فعال را در دل خود جای داده است. در حدود 400 متر از دامنه این کوه برای پیاده روی در نظر گرفته شده است اما اگر کوهنوردی را به خوبی یاد گرفته اید می توانید تجربه حرکت در دل ابرهای خاکستری را داشته باشید اما نیاز به راهنمای مجاز دارید و حداقل سه ساعت زمان نیاز است تا بتوانید به قله کوه دسترسی داشته باشید.

جزیره سیسیلی ایتالیا

جزیره سیسیلی ایتالیا

سفرهای قایقی در ایتالیا

از دیگر تفریحات مردم ایتالیا رفتن به بلو گروتو با یک سفر قایقی است. این جاذبه دیدنی مشهور به غار آبی است و در جزیره کاپری قرار دارد. گروتو یک حفره است که با آب پر شده است و زمانی که نور خورشید به آن تابیده می شود با رنگ آمیزی بی نظیر خود دلبری می کند. حفره ای که گاه به باه ارتفاع 14 متری می رسد و طول آن نیز در حدود 60 متر اعلام شده است. شما می توانید از این جاذبه نورانی دیدن کنید و تجربه قایق سواری در مهیج ترین منطقه ایتالیا را داشته باشید.

 

غار بلو گروتو

غار بلو گروتو

پیتزا خوردن محبوب ترین تفریحات مردم ایتالیا

ناپل از جاذبه های گردشگری جذاب در ایتالیا است و یکی از مهمترین دلایل آمدن به این منطقه، خوردن پیتزاهای خوش طعم آن است. پیتزا فروشی های گسترده ای در این بخش دیده می شود و به نوبه خود تنوع پیتزا بسیار زیاد دیده می شود.

به طور کلی رستوران گردی از علایق و تفریحات مردم ایتالیا محسوب می شود به طوری که رستوران های ایتالیایی در کل دنیا شهرت یافته است. چیدمان و بوی خوش غذاهای این رستوران بسیار دل انگیز است.

پیتزا ناپولی ایتالیایی

پیتزا ناپولی ایتالیایی

ژست گرفتن در پیزا

ژست گرفتن بخشی از فرهنگ مردم ایتالیا است و امروزه تبدیل به یکی از بهترین تفریحات مردم ایتالیا شده است به طوری که در بخش های مختلف شهر پیزا ژست می گیرند و عکاسی می کنند.

دره معابد از بهترین تفریحات مردم ایتالیا

مردم ایتالیا علاقه زیادی به دره معابد دارند و همینطور بسیاری از باستان شناسان دنیا برای تحقیق به سراغ این دره می روند. دره معابد در منطقه آگریجنتو واقع شده است و محوطه بزرگی را در بر گرفته است. در این بخش معابدی دیده می شود که قدمت آنها به قرن پنجم میلادی باز می گردد. وقتی در این بخش قدم می زنید به بخش هایی پایین دست مشرف هستید و چشم انداز خوبی دارید.

دره معابد ایتالیا

دره معابد ایتالیا

تفریحات مخصوص گروه ثروتمند

در لومباردی ایتالیا، دریاچه کومو وجود دارد که منطقه ای به مساحت 146 کیلومتر مربع است. این منطقه برای تماشای آب و کشف دنیای زیبای ایتالیا در قایق بی نظیر است. به خانه های این بخش که دقت کنید متعلق به ثروتمندترین سلبریتی های جهان است به نوعی که برای قایق سواری در این دریاچه باید بودجه زیادی در نظر داشته باشید. موقعیت این دریاچه بی نظیر است. جنگل های کوهستانی دور تا دور شما را فراگرفته اند و در بخش دیگری دهکده های سنتی دیده می شود. برخی از خانه ها با رنگ های دلبربای خود عرض اندام میکنند.

دریاچه کومو

دریاچه کومو

قایق سواری در ساحل آمالفی

ساحل آمالفی به جرات یکی از جالب ترین تفریحات مردم ایتالیا محسوب می شود که سفر قایقی بی نظیر را در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار افراد قرار می دهد. این منطقه پر از مکان های اجاره قایق است و شما می توانید به واسطه قایق های اجاره ای از خلیج ها و تنگه های جذاب این منطقه دیدن نمایید. دهکده های مدیترانه ای سنتی که در این بخش دیده می شود تورهای قایقی جذاب تنها بخش کوچکی از زیبایی های ساحل آمالفی هستند. این بخش پر از خوراکی های محلی و جذاب است و موقعیت دل انگیزی را شامل می شود.

ساحل آمالفی

ساحل آمالفی

تجربه هیجان با غار فراساسی

مردم ایتالیا علاقه زیادی به غار فراساسی دارند. این غار مربوط به عمق زمین های آنکونا است و به نوبه خود حس لمس مرکز زمین را برای فرد تداعی می کند. این سفر در حدود 75 دقیقه زمان نیاز دارد. اگر به تفریحات مردم ایتالیا دقت کنیم، غارنوردی از موارد پر تکرار است به طوری که مردم علاقه زیادی به پیاده روی دارند. غار دارای محوطه های چراغانی شده است به طوری که برای زمین شناسان پدیده ای عجیب و غریب است.

غار فراساسی

غار فراساسی

 

با تشکر از اینکه با ما همراه هستید، آژانس مسافرتی و گردشگری سفر آبی آسمان ارائه دهنده تور ایتالیا با قیمت منتاسب با بودجه شما

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.