تور ارزان بوداپست و جاهای دیدنی

تور ارزان بوداپست و جاهای دیدنی

در مطلب تور ارزان بوداپست تلاش داریم تا بگوییم که چرا یکی از پیشنهادات هلدینگ بلوتریپ برای سفرهای جذاب و دلپذیر شما می تواند به پایتخت کشور مجارستان یعنی شهر بوداپست باشد.

همچنین در این مطلب در مورد سفر ارزان بوداپست و جاذبه های این شهر تاریخی آشنایی خوبی پیدا خواهید کرد، لطفا تا پایان ما را همراهی کنید.

نگاه کلی

همان طور که می دانید بوداپست پایتخت کشور زیبای مجارستان می باشد. تاریخ کهن، جاذبه های گردشگری بالقوه و اصالت مردم کشور مجارستان همگی سبب شده اند که سفر ارزان بوداپست یکی از مقاصد علاقه مندان به گردشگری در تمام دنیا باشد.

 

جاذبه های طبیعی

شهر تاریخی آکویینکوم، مجسمه آزادی بوداپست، کافه نیویورک، میدان زیبای قهرمانان، پل زنجیری بوداپست، عبادتگاه کنیسه فقط گوشه ای از عظمت و زیبایی و جاذبه های طبیعی بوداپست می باشند.

یکی از دلایلی که سفر به بوداپست را برای گردشگران عزیز همواره خاطره انگیز و به یادماندنی می کند وجود قلعه ای به نام وایداهونیاد، بازار سرپوشیده، رودخانه ی دانوب و همچنین کلیسای سنت استفان در این شهر می باشد.

 

بنای تاریخی پارلمان مجارستان

جالب است که بدانید بنای تاریخی و زیبای پارلمان مجارستان نیز در سال 1902 توسط این کشور ساخته شده است. قرار گرفتن پارلمان زیبای بوداپست در کنار رودخانه ی دانوب باعث شده است که این بنای سنگی عظیم یکی از مقاصد مهم گردشگری و فرهنگی این کشور نیز محسوب شود.

ساختمان پارلمان مجارستان

ساختمان پارلمان مجارستان

از سومین ساختمان مجلس بزرگ دنیا همین مقدار برایتان بگوییم که این بنای سنگی بزرگ از جمله بناهای زیبا و حیرت انگیز قرن بیست و یک نیز به حساب می آید.

با توجه به توضیحات کلی از جاذبه های شهر بوداپست در ادامه ی مطالب به توضیح چند جاذبه ی تفریحی و جاذبه تاریخی و همچنین جاذبه های فرهنگی و هنری این کشور تاریخی برایتان اشاره خواهیم کرد.

 

جاذبه های تفریحی

حمام های سیچینی: بوداپست به این دلیل تور ارزان اروپا محسوب می شود که گردشگرانی که به دنبال تفریحات گردشگری هستند می توانند با پرداخت مبلغی مناسب از حمام های زیبای سیچنی نیز دیدن کنند.

حمام های سیچینی بوداپست

حمام های سیچینی بوداپست

قابل ذکر است که شهر بوداپست را حتی می توانیم به عنوان شهر حمام های آب گرم فراوان نیز یاد کنیم. وجود حمام های آب گرم روباز و معماری زیبا و اصیل در قلب مجارستان، همگی باعث شده اند که این کشور به عنوان مقصدی دوست داشتنی در حوزه ی گردشگری بین المللی نیز به محسوب شود.

کافه نیویورک: از جمله مواردی که قلب تاریخی کشور مجارستان را شناخته شده کرده است، می توان به وجود کافه ی مجلل و تاریخی نیویورک در شهر بوداپست اشاره کرد.

باشکوه بودن بنای کافه نیویورک و سرشناس بودن آن به عنوان محلی برای نویسندگان و نخبگان گذشته ی مجارستان همگی موجب درخشش هر چه بیشتر این پایتخت فرهنگی، تفریحی و گردشگری شده است.

کافه نیویورک در بوداپست

کافه نیویورک در بوداپست

ارائه ی خدماتی مناسب و برخورداری از دکوری فوق العاده زیبا و لاکچری این کافه، باعث محبوبیت بسیار آن شده است.

برای افرادی که به دنبال تماشای دکوراسیون طلاکاری شده و نقاشی های دیواری هستند، این کافه محلی بسیار ایده آل برای نوشیدن یک فنجان قهوه و بازدید از چنین آثار زیبایی می باشد.

 

جاذبه های تاریخی

موزه ملی بوداپست: کلکسیون عظیم تاریخ کشور مجارستان موزه ی ملی آن می باشد، معماری شگفت انگیز و وجود آثار تاریخی منطقه ی کارپات همگی باعث جلای هرچه بیشتر به این موزه ی تاریخی شده اند.

موزه ملی بوداپست

موزه ملی بوداپست

شاید برایتان جالب باشد که فقط تعداد 20000 تابلوی تاریخی، سکه و دست نوشته های تاریخی از شخص فرنس سیچنی، در این موزه باعث اعتبار هر چه بیشتر این موزه در نظر گردشگران تاریخی شده است.

شهر تاریخی آکویینکوم: در سال 100 میلادی یکی از کامل ترین شهرهای متعلق به زمان روم باستان در شهر بوداپست به نام شهر آکویینکوم ساخته شد.
این شهر تاریخی از بناهای منحصر به فردی است که همواره مورد استقبال گردشگران بوده است، علاقه مندان می توانند از چشمه ها، حمام ها و همچنین تمامی سیستم های گرمایشی آن در قسمت زیر زمین دیدن کنند.

 

جاذبه های فرهنگی و هنری

خانه ملی اپرای مجارستان: خیابان آندراشی بوداپست محلی است که خانه ی اپرا در آن واقع گردیده است، این بنا از جمله ساختمان های زیبای هنری و معماری زیبای کشور مجارستان نیز محسوبه حساب می آید.

خانه ملی اپرای مجارستان در بوداپست

خانه ملی اپرای مجارستان در بوداپست

بد نیست که بدانید این بنای هنری و تاریخی همچنین به عنوان محلی برای اجرای متنوع ترین اپراهای جهانی نیز معروف است. این مکان سالنی برای رقص های زیبای باله، کنسرت ها نیز شناخته شده است و بازسازی این مکان در سال 2018 میلادی نیز پایان گردیده است.

کنیسه ی دوهنی: یکی دیگر از موارد جاهای دیدنی می توان به معماری هنرمندانه و زیبای کنیسه دوهنی بوداپست اشاره کرد، این مکان برای یهودیان نیز بسیار پراهمیت است چون که به عنوان عبادتگاهی مهم در کشور مجارستان برای آن ها به حساب می آید.

نقش بسته شدن اسامی کشته شدگان کشور مجارستان بر روی برگ های بید مجنون فلزی، از زیبایی های تاریخی و هنری دیگر این کشور اروپایی است.
در کنیسه دوهنی همچنین می توانید اثر یادبود دیپلمات سوئدی را برای یهودیان کشته شده نیز مشاهده نمایید.

کنیسه‌ی خیابان دوهَنی بوداپست

کنیسه‌ی خیابان دوهَنی بوداپست

 

امیدواریم که در انتها با توجه به جاذبه های گردشگری ذکر شده در بالا سفر ارزان بوداپست را به عنوان یکی از مقاصد گردشگری آینده خودتان انتخاب نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.