سفر به پاریس شهر نور و عشق

سفر به پاریس شهر نور و عشق

پاریس پایتخت کشور فرانسه یکی از بزرگترین، زیباترین و عاشقانه ترین شهر های اروپا است. این شهر زیبا در شمال فرانسه و در کنار رودخانه سن واقع شده است. این شهر با ۴۵ میلیون گردشگر در سال یکی از محبوب ترین مقاصد توریستی جهان است.

پاریس را شهر نور می نامند و مکانی برای بهترین و لوکس ترین طراحان لوازم آرایشی مانند شانل، ویتون، لانکوم است. این شهر دارای بیشترین تعداد رستوران ها در جهان، خوشمزه ترین غذاها و نشانه‌های نمادین جهانی مانند برج ایفل، کلیسای جامع نوتردام و موزه لوور است. پاریس شهری که قلب میلیونها نفر در سراسر جهان را به خود جلب میکند.

سفر به پاریس و تماشای خیابانهای سنگ فرش شده تزیین شده با کافه ها و بناهای تاریخی و شکوهمند شما را در رویای تمام نشدنی غرق می کند. اگر به دنبال خوشمزه ترین غذاهای بین المللی، تماشای هنر کلاسیک یا معماری تاریخی هستید، این شهر همه را در اختیار شما قرار می دهد. یک هفته، یک ماه، یک سال به اندازه کافی طولانی نیست تا بتوانید تمام گنجینه های شگفت انگیز پاریس را کشف کنید در حقیقت برای دیدن زیبایی های این شهر یک عمر زمان نیاز است. این شهر با معماری بی نظیر، رستوران های جذاب و زندگی شبانه پر هیجان شما را اغوا می کند و باعث می شود هرگز نتوانید این شهر را ترک کنید.

 

 جاهای دیدنی پاریس و جاذبه های طبیعی

پاریس دارای جاذبه های بیشماری است. از نقاط دیدنی تاریخی گرفته تا کافه های مدرن و مقاصد خرید. اما در میان همه اینها در شهر زیبای پاریس فضاهای طبیعی شگفت انگیزی وجود دارد که میتواند شما را برای استراحت به دور از شلوغی شهر و در میان صدای دل دلپذیر طبیعت وسوسه کند. با ما همراه باشید تا زیباترین و شگفت انگیز ترین جاذبه های طبیعی پاریس را به شما معرفی کنیم.

پارک بوت شومون: مسیری جادویی است که در شهر پاریس واقع شده است. این پارک زیبا پر از نقاط پنهان، شکوفه های گیلاس، آبشار و مکان مناسبی برای گذراندن در طبیعت است در این پارک می توانید پل معلق طراحی شده توسط گوستاو ایفل و معبد را ببینید.

پارک بوت شومون پاریس

پارک بوت شومون پاریس

باغ لوکزامبورگ: اگر به دنبال آرامش به دور از هیاهو و شلوغی زندگی روزمره پاریس هستید، باغ لوکزامبورگ که با فاصله کمی از معبد پانتئون و دانشگاه سوربن قرار گرفته است، انتخاب خوبی است. در این باغ زیبا، کلیسای زیبا و معروف سنت سولپیس و چشمه مدیسیس گوهر پنهان باغ و یکی از زیباترین مکانهای بازدید در پاریس وجود دارد. یکی دیگر از جذابیت های این باغ وجود بیش از ۱۰۰ مجسمه از افراد مشهور مانند چارلز بودلر و آهنگساز بتهوون است. پارک لوکزامبورگ یک گلخانه با مجموعه ای از گل های ارکیده دارد.

باغ لوکزامبورگ پاریس

باغ لوکزامبورگ

مجموعه باغ ورسای: این مجموعه زیبا یکی از برجسته ترین باغ های فرانسوی است. باغ ورسای دارای ۹۴ هکتار جنگل سبز و ۳۰۰ مجسمه و مجموعه بی پایان از درختچه ها و درختان است. این باغ دارای چشمه ها و کوچه هاییست که به باغ منتهی می شود و تاثیرات شاخ و برگ درختان و آب، یک منظره دلربا را ایجاد می کند

باغ ژاردین دس پلنتس: با ویژگی های شگفت انگیزی مانند باغ گل رز، باغ کوهستانی، درختان ۴۰۰ ساله، مجسمه ها و موزه ملی تاریخ طبیعی فرانسه بازدیدکنندگان را شگفت زده می کند.

 

جاذبه های تفریحی پاریس

پارک دیزنی لند: یکی از بهترین پارک های کشور است که در فاصله ۳۰ کیلومتری پاریس واقع شده در این پارک شگفت انگیز شما می توانید انواع شخصیت های فیلم و انیمیشن مورد علاقه خود و کودکانتان و زمین های بازی مثل زمین گلف و امکانات شگفت انگیز خرید داشته باشید.

پارک دیزنی لند پاریس

پارک دیزنی لند

هتل تالار شهر پاریس: تالار شهر پاریس است و در طول ۳ سال میزبان رویداد هایی مانند نمایشگاه‌های رایگان، کنسرتها و اسکیت روی یخ در ماه‌های زمستان است.

دخمه مردگان: این تونل سه هزار کیلومتری که در زیر شهر اجرا می شود و در آن استخوانهای شش میلیون نفر از افرادی که در فاجعه ها کشته شدند را به نمایش می‌گذارد این تونل نمناک و پر پیچ و خم شما را از طریق یک سری از گالری ها به سمت نمایشی از این استخوانهای مردگان هدایت می کند.

دخمه مردگان پاریس

دخمه مردگان پاریس

تورهای قایق: از دیگر جاذبه های تفریحی که می توانید در سفر به پاریس از آن لذت ببرید تماشای مناظر زیبا و رویایی و نورانی شهر بر روی تورهای قایق است. این تورهای زیبا در طول فصل تابستان هر شنبه بر روی رودخانه برگزار می شود و شما می توانید یک ساعت زیبا را بر روی رودخانه به تماشای غروب آفتاب ،برج ایفل و پل های عاشقانه بپردازید.

محله لومَره (Le Marais): یکی از جذاب ترین و جالب ترین محله های پاریس برای گشت و گذار،کافه های زیبا و خرید است. اگر به دنبال مکانی عالی برای سرو وعده های غذایی با هزینه ی متناسب هستید، می توانید از معروف ترین رستوران آن یعنی رستوران فیلافیل لذت ببرید.

محله مونمارتر: یکی دیگر از محبوب ترین محلات پاریس است می توانید در پیچ و خم خیابان‌های آن سرگردان شوید و در کافه های بسیاری که در خیابان های آن است نوشیدنی بنوشید.

دیوار عشق: یکی دیگر از جاذبه های پاریس دیوار عشق دیواری بزرگ آبی است که کلمات دوستت دارم به ۲۵۰ زبان بر روی آن نوشته شده است.

دیوار عشق در پاریس

دیوار عشق در پاریس

مرکز خرید لافایت (la fayette): چه قصد خرید داشته باشید و چه نداشته باشید، فروشگاه لافایت بسیار دیدنی است. علاوه بر زیبایی چشمگیر و بازار های لوکس و گنبد شیشه ای، مجلل ترین فروشگاه ها از جمله شانل، هرمس ویتون محصولات خود را ارائه می دهند. در بالاترین طبقه ساختمان، طبقه شیشه ای برای پیاده روی وجود دارد که می توانید کل پاریس را در زیر پای خود ببینید.

مرکز خرید لافایت پاریس

مرکز خرید لافایت

de Loisirs de Bois: در جنوب پاریس قرار دارد. این جزیره تفریحی دارای لیست طولانی از چیزهای سرگرم کننده است. از بسکتبال و والیبال ساحلی گرفته تا سنگنوردی و دوچرخه سواری در کوهستان. این مکان یکی از بهترین دریاچه های شنا در نزدیکی پاریس است.

 

جاذبه های تاریخی شهر پاریس

برج ایفل: یکی از زیباترین جاذبه های تاریخی و فرهنگی پاریس برج ایفل است که در سال ۱۸۸۹ و با ارتفاع حیرت‌انگیز بیش از ۳۰۰ متر ساخته شد. با استفاده از آسانسور می توانید تا بالای برج بروید در ساختمان برج میتوانید از فروشگاه ها و فضاهای نمایشگاهی، کافه، رستوران ها دیدن کنید.

طاق پیروزی (Arc de Triomphe): مشهور ترین و برجسته ترین طاق پیروزی جهان است که بر روی سطوح آن پیروزی های تاریخی نبرد ها و رهبران بزرگ حکاکی شده است. این یکی از جذاب ترین جاذبه های پاریس می باشد در کنار زیبایی شگفت انگیزه قوس، بازدیدکنندگان می توانند به بالای قوس از طریق ۱۴۰ پله صعود کرده و پانورامای زیبایی از پاریس را تماشا کنند.

طاق پیروزی پاریس

طاق پیروزی پاریس

کلیسای نوتردام: مانند برج ایفل، کلیسای جامع نوتردام نماد پاریس است و در امتداد رودخانه واقع شده و یک شاهکار گوتیک به حساب می آید. کلیسای نوتردام با باغ کوچک پر از درختان شکوفه گیلاس در کنار آن، به تنهایی یکی از زیباترین مکان های بازدید است.

کلیسای باسیلیکا (Basilica): یا قلب مقدس پاریس بیشتر شبیه یک قلعه سفید است و این همان چیزی است که یک شاهکار رومی در این شهر است. علاوه بر بیرون زیبای آن، فضای داخلی این کلیسا با سقف های مزین شده ی درخشان و نقاشیهای عیسی مسیح در کنار مریم و تماشای چشم انداز شهر در بالای این کلیسا شگفت انگیز است.

کاخ ورسای: در میان بهترین مکان های بازدید پاریس قرار دارد، کاخی پر زرق و برق با باغ های شگفت انگیز است.کاخ ورسای یکی از پر بازدیدترین جاذبه های پاریس است. مجسمه های طلایی، نقاشی های دیواری چشمگیر، لوسترهای کریستالی آبشاری که در سراسر محوطه کاخ پیدا خواهید کرد، تالار آیینه، از دیدنی های این کاخ است.

کاخ ورسای پاریس

کاخ ورسای

کاخ گارنیه (palais Garnier): یک بنای تاریخی مربوط به امپراتوری دوم است. این بنای تاریخی با مجسمه ها، مرمر های رنگی، آینه ها گچبری‌های زیبا، مجسمه ها و نقاشی های با شکوه، کتابخانه، موزه و اجراهای باشکوه اپرا و رقص رویایی باله می تواند شما را سرگرم کند. به علاوه اگر مشتاق دیدن اجراهای موسیقی و رقص نیستید می توانید به تنهایی از این ساختمان شگفت انگیز و باشکوه دیدن کنید.

پانتئون: یک آرامگاه به سبک نئوکلاسیک است که در آن بسیاری از بزرگان فرانسه مانند ولتر و روسو و ویکتور‌هوگو دفن شده‌اند این کلیسایه زیبا به دلیل داشتن این موزه آویز فوق و همچنین امکان دیدن منظره های استثنایی پاریس از گنبد این کلیسا بسیار جذاب است.

کلیسای سن-شپل: کلیسای جامع با شیشه های رنگی جذاب و نقاشی های دیواری و حکاکی های پیچیده بر زیبایی خیره کننده این مکان قرون وسطایی افزوده است این کلیسا که در فاصله کمی از نوتردام قرار گرفته است توجه دیگری از معماری گوتیک است مجموعه شیشه های رنگی این کلیسا یکی از زیباترین و گستردگی و گسترده ترین در نوع خود در سراسر جهان به حساب می آید.

پله روایال (palais royal): که در بین موزه لوور و ساختمان اپرا گارنیه قرار گرفته است، یک کاخ به سبک رنسانس است. این کاخ زیبا توسط بوتیک ها و رستوران های لوکس، یک مکان دلپذیر برای تهیه یک وعده غذایی و خرید کردن و پیاده‌روی در باغ‌های اطراف آن است. در آنجا می توانید از طاق معروف آن که بیش از ۳۰ متر ارتفاع دارد و با انواع سنگهای مرمر رنگارنگ تزیین شده است دیدن کنید.

موزه لوور پاریس: یکی از بزرگترین موزه های جهان است. در این موزه مجموعه‌ای از شاهکارها در طی قرن های مختلف به نمایش گذاشته می شود حدود ۳۵ هزار اثر هنری در این موزه در معرض نمایش است. شامل گنجینه های مصری، یونانی، رومی، هنرهای خاورمیانه و اسلامی است.در این موزه می توانید شگفت انگیزترین و زیباترین آثار هنری از نقاشی گرفته تا انواع گنجینه های طلا ، سرامیک، مینیاتور منسوجات عثمانی را ببینید.

موزه لوور پاریس

موزه لوور پاریس

موزه اورسی (Orsay): یکی از بزرگترین موزه‌های اروپا است و عمدتاً دارای انواع هنرهای فرانسوی است. انواع آثار هنرمندان مانند رنوار، ونگوگ در آن قرار دارد.

مرکز ملی هنر و فرهنگ ژرژ پمپیدو: یک ساختمان پیچیده که با سبک معماری تکنولوژی بالا ساخته شده است. مرکز پمپیدو یکی از مشهورترین دیدنیهای پاریس است که لوله ها، آسانسور و پله ها در قسمت بیرونی ساختمان قرار گرفته است. این ساختمان بزرگترین مجموعه هنرهای مدرن در اروپا را در اختیار دارد که شامل ۵۰ هزار اثر هنری توسط پنج هزار هنرمند است.

مرکز ملی هنر و فرهنگ ژرژ پمپیدو

مرکز ملی هنر و فرهنگ ژرژ پمپیدو

 

پاریس زیباترین و شگفت انگیز ترین شهر اروپا و مقصدی رویایی برای سفر است. هزینه های بالای سفر و بالارفتن نرخ ارز باعث کاهش تمایل سفر به کشورهای اروپایی شده است. هلدینگ بلوتریپ در کنار شماست تا سفر ارزان به پاریس را تجربه کنید. برای اطلاع از تور ارزان پاریس با ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.