سفر به کشور هلند و تماشای حیرت انگیز بهشت در زمین

سفر به کشور هلند و تماشای حیرت انگیز بهشت در زمین

هلند چگونه کشوری است؟

بهشتی زیبا، دارای گستره وسیعی از دریاچه ها، رودخانه ها و کانال های آبی است. این کشور در شمال غربی اروپا واقع شده، کشوری بسیار کم ارتفاع و مسطح است. دریای شمال که در شمال غربی هلند واقع شده است بیانگر جمله معروف هلندی هاست که خدا زمین را ساخت اما هلندی ها هلند را ساختند. چرا که این دریا اگر سد سازی ها و کانال کشی ها در این کشور نبود، تا الان کل کشور را در خود غرق کرده بود.

کشور هلند دارای جاذبه های هنری و طبیعی بیشماری است. پارک ملی هوگ ولوو، در شهر گلدرلند، نمایشی از زیباترین حیات وحش، شگفت انگیزترین تپه های شنی و ماسه های متحرک تا متراکم ترین مناطق جنگلی است.

کوکنهوف (keukenhof) دومین باغ بزرگ گل در جهان با داشتن بیش از ۷ میلیون گل یک مکان دیدنی و حیرت انگیز و ترکیبی از رنگ و بو است. شهر روتردام با معماری برجسته، زندگی پر شور شبانه، دوست داشتنی ترین شهر اروپا و بزرگترین شهر بندری جهان، شهر دلفت با کافه های دوست داشتنی و کلیساها و موزه های جالب تا ساختمان‌های تاریخی و کانال های زیبا و پارک های شگفت انگیز یکی از عاشقانه ترین و فراموش نشدنی ترین و آرام ترین شهرها است. آسیاب‌های بادی کیندر داگ با مناظر بکر و بی نظیر طبیعی نمایشی از مدیریت درخشان آب در هلند و غلبه بر طبیعت است. لاهه پایتخت قضایی جهان با هوای مطبوع، سواحل طلایی، آسمان خراش های براق و معماری برجسته، میادین زیبا و موزه‌های هنری شما را اغوا می کند. شهر آلکمار با صدها نوع پنیر خوشمزه، میتواند شگفت انگیزترین تجربه در زندگی شما باشد.

آمستردام هلند

شهر آمستردام پایتخت کشور هلند

 

آمستردام جذاب ترین و زیباترین شهر هلند که پایتخت این کشور زیبا نیز هست. این شهر پر جنب و جوش، با فرهنگی سرسام‌آور، بازدیدکنندگان را با موزه های افسانه‌ای، زندگی شبانه هیجان انگیز و صحنه های بی نظیر از کافه های زیبا شگفت زده می کند. قایق سواری در کانال های زیبای آمستردام یکی از بهترین جاذبه های تفریحی آن است که شما با قایق می توانید مسیرهای بکر را کشف کنید و مکان های شگفت انگیز آمستردام را مشاهده کنید.

 

فرهنگ و آداب و رسوم کشور هلند

 

لباس سنتی مردم هلند

لباس سنتی مردم هلند

 

زبان هلندی زبان رسمی این کشور است. حدود ۷۰ درصد از جمعیت این کشور تقریباً هیچ وابستگی مذهبی ندارند. اما بیشتر جمعیت دینی این کشور را مسیحی تشکیل می دهد. سایر جنبه های فرهنگی هلند شامل موارد زیر است:

⦁ غذا

غذاهای سنتی این کشور را می توان با مصرف اندک از گوشت و استفاده بیشتر از سبزیجات توصیف کرد. شاید شما هم نام لبنیات و پنیر معروف هلند را شنیده باشید و قطعا مزه و طعم متفاوت آن را تا سال ها از یاد نخواهید برد.

⦁ موسیقی

کشور هلند دارای چندین سنتی موسیقی از رقص باله گرفته تا موسیقی کلاسیک است. موسیقی سنتی کشور levenslied نامیده می شود و شامل آهنگ هایی با ریتم ساده و مضامین احساسی است. رویداد رقص آمستردام یکی از بزرگترین جشنواره های رقص جهان است که هر ساله برگزار میشود.

⦁ هنر

هلند یکی از هنرمند ترین کشورهای جهان است و بهترین هنرمندان و نقاشان جهان چون ون گوگ را به جهان معرفی کرده است. آثار هنرمندان بزرگ هلندی را می توان در بسیاری از موزه‌ها و گالری‌های هنری این کشور مشاهده کرد. معماری این کشور، طیف گسترده‌ای است از ساختمانهایی که منظره‌ای باشکوه از طرح های معماری در تاریخ های مختلف را ارائه می دهند. در طول سال در کشور هلند جشنواره‌های هنری زیادی رخ می‌دهد که جمعیت زیادی را به خود جلب میکند.

 

آب و هوای کشور هلند

 

یک روز بارانی در آمستردام هلند

یک روز بارانی در آمستردام هلند

 

هلند دارای آب و هوای دریایی معتدل و متاثر از دریای شمال و اقیانوس اطلس است. این کشور دارای تابستان‌های خنک و زمستان‌های معتدل است. دمای هوا در زمستان از 2 درجه سانتیگراد تا ۶ درجه سانتیگراد متغیر است. در تابستان نیز از ۱۷ درجه سانتی گراد تا ۲۰ درجه سانتیگراد متغیر است. بارش برف در زمستان زیاد نیست و اغلب در زمستان باران می بارد. در فصل بهار ماه آوریل روزهای سردی دارد اما کم کم هوا گرم شده و از مارس تا مه هوا کاملاً خنک می‌شود. در تابستان نیز درجه حرارت به طور کلی مطبوع است. فصل پاییز نیز در ماه سپتامبر هوا مطبوع است اما کم کم هوا سرد تر و با وزش باد و باران همراه می‌شود.

برای سفر به این کشور لباس های ضد باران برای تابستان و لباس های گرم تر برای زمستان و یک چتر و ژاکت تقریباً در هر زمان از سال ضروری است. بهترین زمان بازدید از اواسط ماه مهر یعنی بهار تا اواسط سپتامبر انجام می شود اما در این زمان ها تابستان شلوغ است و توصیه نمی‌شود.

 

بهترین زمان برای سفر به هلند

هلند یکی از معدود مقصدها در اروپاست که بازدید از آن در تمام طول سال بسیار عالی است. حتی سرد ترین و تاریک ترین روزهای زمستان مخصوصاً در پایتخت این کشور یعنی شهر آمستردام می تواند جالب و شگفت انگیز باشد. اگر به دنبال دیدن زیبایی های کشور هلند در بهترین هوا و با کمترین میزان گردشگر هستید ما به شما سفر کردن به این کشور را در فصل بهار و پاییز توصیه می کنیم.

بهترین ماه ها برای بازدید در فصل بهار به ویژه اواسط ماه مارس تا اواسط ماه مه است. گل های زیبا، شکوفه های گیلاس و جشنواره های گل در همه جا دیده می شود.

در فصل پاییز نیز به دلیل وجود گردشگران کمتر، رنگ های پاییزی زیبا، می توانید در آرامش سفر کنید و نیازی به ایستادن در صف برای خرید بلیط های موزه و سایر اماکن تفریحی نیست. ماه اکتبر در پاییز نیز آمستردام میزبان بزرگترین جشنواره های موسیقی و رویدادهای رقص و جشن های زیادی است.

فصل زمستان نیز اگر به دنبال شلوغی در سفر نیستید عالیست. در این فصل رویداد های کریسمس، جشن های سال نو، مناظر زیبا هنگام بارش برف و بهترین زمان برای بازدید از موزه ها به دلیل خلوت بودن آنهاست.

فصل تابستان و ماه‌های جولای و آگوست ماه اوج بازدیدکنندگان است.

 

میانگین هزینه روزانه یک توریست در کشور هلند

میانگین هزینه های روزانه توریست برای شما در زیر آورده شده است. این هزینه ها با توجه به میانگین هزینه های روزانه بر اساس تجربیات سایر گردشگران برای شما گردآوری شده است. هزینه کلی برای اقامت یک هفته در هلند برای یک زوج تقریباً ۱۷۱۷ یورو می شود.

میانگین هزینه های روزانه یک توریست برای هر روز برابر ۱۲۳ یورو به طور متوسط می باشد.

۳۲ یورو برای وعده غذایی

۱۸ یورو برای حمل و نقل عمومی

برای هر شب هتل به طور میانگین برای هر نفر ۶۹ یورو

هزینه ورودی برای هر تفریح و سرگرمی ۱۵ یورو

هر بطری آب ۴ یورو

هزینه حمل و نقل برای سفر بین شهری هلند ۳۱ یورو

هزینه هر نوشیدنی در هلند ۱۴ یورو

اگر به سفر و دیدن شگفتی های جهان علاقه مندید اما قیمت های بالای ارز مانعی برای شما می باشد، با هلدینگ بلوتریپ همراه باشید تا بهترین تور ارزان به اروپا را به شما پیشنهاد دهد.

در این مقاله تنها بخشی از شگفتی های هلند را به شما معرفی کردیم. برای لمس این زیبایی ها، ما به شما تور آمستردام و تور ارزان هلند را پیشنهاد میدهیم.

رضایت و شادی شما بزرگترین افتخار ما است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.