سفر به اتریش، کشور موسیقی و جادو در قلب اروپا

سفر به اتریش، کشور موسیقی و جادو در قلب اروپا

کشور اتریش نماینده دموکراسی و یکی از ثروتمندترین و شادترین کشورهایی است که در قلب اروپا واقع شده است. این کشور، برای سالهای متوالی یکی از بهترین کشورها با بالاترین شاخص کیفیت زندگی و رضایت مردم است. این کشور زیبا در مسیر کوهها و گذرگاه‌های باشکوه آلپ قرار دارد. اتریش مسحور کننده با مناظر رویایی، چمنزارهای بی انتها، معماری خیره کننده باروک و موسیقی جادویی است که صدای سحر انگیز آن در گوشه و کنار شهرهای زیبایش شنیده میشود. از دهکده های زیبا گرفته تا شهر های باشکوه از بهترین اُپرا گرفته تا خوشمزه ترین دسر ها.

سالزبورگ، زادگاه موتزارت و شهر کلیساهای زیبا و قلعه هایی تاریخی، کوههای آلپ مکانی پرطرفدار برای اسکی بازان و کوهنوردان با مناظر چشم نواز خیره‌کننده، هوای ناب کوهستانی و استراحتگاه های بی نظیر زمستانی تنها بخش هایی ناچیز از زیبایی های بی انتهای این کشور است.

کشور اتریش شهر وین

شهر وین پایتخت اتریش در طول تاریخ، چراغ موسیقی کلاسیک، معماری و هنر بوده است. وین شهر کاخ های بزرگ و موزه‌ها، خانه اپرا و بتهوون است. پیاده روی در بلوار زیبای رینگ اشتراسه که با ساختمان‌های سلطنتی مانند کاخ شاهنشاهی هافبرگ و بسیاری از پارک های زیبا آراسته شده است، راهی است که جادوی این شهر شگفت انگیز را کشف کنید.

کاخ شاهنشاهی هافبرگ در شهر وین

کاخ شاهنشاهی هافبرگ در شهر وین

لذت نوشیدن قهوه در کافه‌های دوست داشتنی وین در یک شب خنک، شرکت در کنسرت موتزارت، بازدید از زیباترین خانه ی اپرای جهان، مزه کردن فراموش نشدنی ترین نوشیدنی ها از کارهایی است که در شهر وین نباید فراموش شود.

 

فرهنگ و آداب و رسوم مردم کشور اتریش

زبان رسمی مردم اتریش آلمانی است و ۹۸ درصد از مردم به این زبان صحبت می کنند. دین اغلب مردم نیز مسیحی است و ۷۵ درصد از جمعیت این کشور را تشکیل می‌دهد. اتریش به عنوان یک کشور محصور با جمهوری چک، آلمان، مجارستان، اسلواکی، ایتالیا، سوئیس هم مرز است. این بدان معنی است که این کشور طیف متنوعی از فرهنگ ها مذاهب و زبان ها را دارد. اگرچه آلمانی زبان رسمی است، بیشتر مردم کشور، چند زبانه هستند. اتریشی ها برای جشن ها و آداب و رسوم و آیین های خود ارزش زیادی قائل هستند. از پیوستن به جشنهای سنتی آن ها نترسید. در فرهنگ مردم اتریش از بازدیدکنندگان و توریست ها استقبال می شود. در خارج از وین، اتریش مکانی نسبتاً روستایی با اجتماعات سنتی کوچک است که مردم آن در برابر تغییرات فرهنگی مقاوم بودند. بنابراین بسیاری از آداب و رسوم باستانی را در روستاها و خارج از شهر وین می توان دید.

مناطق روستایی کشور اتریش

مناطق روستایی کشور اتریش

از جنبه های فرهنگی این کشور کوهنوردی و اسکی بازی است. اتریش دارای تعداد زیادی کوهنورد و اسکی باز در سطح جهانی است. یکی دیگر از جنبه‌های فرهنگی کشور، درک و احترامی است که نسبت به ثروت دارند. اتریشی ها از جهات مختلف خود را ثروتمند می دانند. ثروتمندی در مورد مناظر طبیعی و اقلیم، از نظر فرهنگی و هنری و از لحاظ اقتصادی معنا می شود. و این قدردانی از ثروت در فرهنگ اتریشی تجلی یافته است.

قدردانی و احترام عمیق به هنر یکی از دیگرجنبه‌های فرهنگی این کشور است. اتریش مرکز موسیقی اروپا حساب می‌آید و دارای مدارس موسیقی در سطح جهانی است و به دلیل آهنگساز های مختلف کلاسیک شناخته شده است که مهمترین آنها موتزارت است.

جشنواره موسیقی زالتسبورگ

جشنواره موسیقی زالتسبورگ

بیشترین تعطیلات سالانه در طول تاریخ طولانی این کشور در زمینه موسیقی است. جشنواره های موسیقی این کشور بسیار شناخته شده هستند و بازدیدکننده هایی از سراسر جهان را به خود جلب می کند. جشنواره موسیقی زالتسبورگ که مشهور ترین رویداد در موسیقی در اتریش است در شهر سالزبورگ برگزار می شود.

 

آب و هوای کشور اتریش

کشور اتریش واقع در قلب اروپا که عمدتاً از کوه و تپه پوشیده شده، دارای آب و هوای متنوعی است. مناطق کم ارتفاع در شمال و شرق آن زمستان ها سرد و تابستان های گرم هستند. مناطق جنوب شرقی تابستان های طولانی و و گرم مدیترانه ای دارد. بخش غربی کشور که آب و هوایی معتدل اقیانوس اطلس بر آن تأثیر می‌گذارد و زمستان های معتدل و تابستان ها نسبتاً گرم هستند. در این نواحی بارندگی نیز زیاد است.

روستای هال اشتات در دامنه کوههای آلپ

روستای هال اشتات در دامنه کوههای آلپ

در مناطق کوهستانی آب و هوای کوهستانی برقرار است و دارای زمستان های سرد است. سردترین ماه در اتریش معمولاً ژانویه است. تابستان ها در این کشور معمولاً هوا گرم است و دمای هوا تا ۳۵ درجه سانتیگراد افزایش می یابد. اما بعد از ظهر های تابستان معمولاً خنک است. بارش باران در تمام طول سال می بارد اما ماههای سپتامبر، نیمه اول اکتبر و ماه مه خشک‌ترین ماه ها هستند. زمستان در اتریش در همه جا سرد است. حتی در وین میانگین دما در زمستان در حدود صفر درجه سانتیگراد است. در مناطق دشتی مانند وین، بهار و پاییز معمولاً خنک است.

برای سفر در فصل تابستان، لباس بارانی سبک و در زمستان نیز لباس های زمستانی ضد آب همراه داشته باشید. ژاکت نیز تقریباً در هر زمان از سال که سفر می کنید لازم است.

 

بهترین زمان برای سفر به اتریش

اتریش بسته به اینکه شما چه فعالیتی را در این کشور زیبا می خواهید انجام دهید، اسکی، پیاده روی یا دیدن بناهای تاریخی بهترین زمان برای بازدید را مشخص میکند. به طور کلی بهترین زمان ها برای بازدید از این کشور ماه آوریل در بهار و سپتامبر در پاییز است.

در فصل بهار بهترین ماه ها برای بازدید از اتریش آوریل و ماه مه است. در بهار جمعیت گردشگری کمتری وجود دارد. فصل بهار بهترین زمان برای بازدید از وین است. و همچنین کشف منطقه هافبرگ که پایتخت فرهنگی اتریش است.بهار بهترین زمان برای کشف شهرهای کوچک مملو از تاریخ و میراث فرهنگی است. اگر در این ماه سفر می کنید حتماً از لباس های ضد باران و چتر استفاده کنید.

فصل تابستان از ژوئن تا آگوست یکی از شلوغ‌ترین زمان‌ برای بازدید از اتریش است. در این زمان قیمت هتل ها و بالا می‌رود و حتی در وین ممکن است دو برابر شود. در تابستان هوا فوق العاده است. آسمان آبی و چمنزارها از بوی شکوفه پر شده و بهترین زمان برای عکاسی از کوههای آلپ است. ماه ژوئن دارای بیشترین جشنواره‌ها در اتریش است و جمعیت زیادی را جذب می کند.

پاییز در اتریش فوق العاده زیباست. چشم انداز ها با رنگ های طلایی و قرمز، کوهها را به مقصدی آتشین برای ماجراجویان تبدیل می کند. هوا بسیار دلپذیر است و در این فصل گردشگران زیادی را در کشور نمی بینید. بهترین ماه ها برای سفر در پاییز، سپتامبر و اکتبر است. این فصل برای تورهای دوچرخه سواری، پیاده روی و قایقرانی محشر است.

پیست اسکی سنت آنتوان اتریش

پیست اسکی سنت آنتوان

فصل زمستان اگر به دنبال تخفیف در هتل، پرواز و خریدهای شگفت انگیز و ارزان هستید بهترین زمان برای سفر به اتریش است. برای کسانی که به اسکی علاقه دارند این فصل بهترین زمان است تا به آلپ بروند و تعطیلات زمستانی داشته باشند. سنت آنتوان یکی از بهترین اقامتگاه های تفریحی برای اسکی است. بهترین ماه ها در زمستان نوامبر و ماه مارس است.

 

میانگین هزینه روزانه یک توریست در کشور اتریش

میانگین هزینه روزانه یک توریست در هر روز برابر با ۱۰۶ یورو می باشد. در حقیقت میانگین هزینه هایی که برای شما گردآوری شده است، براساس تجربیات سایر گردشگران است. میانگین هزینه برای اقامت دو نفر یا یک زوج به مدت یک هفته در اتریش برابر با ۱۴۸۵ یورو به طور تقریبی می باشد.

میانگین هزینه ها برای یک نفر در هر روز:

حداقل هزینه هتل برای یک نفر در هر شب: ۵۷ یورو

هزینه وعده های غذایی در هر روز: ۲۵ یورو

هزینه هر بطری آب: 3 یورو

هزینه حمل و نقل عمومی مثل تاکسی اتوبوس و مترو: ۲۰ یورو

هزینه ورودی بلیط نمایش ها و …: ۱۶ یورو

هزینه تاکسی برای سفرهای بین شهری: ۵۶ یورو

هر نوشیدنی: ۱۱ یورو

هزینه سرویس و خدمات اضافی و راهنمای تور: 2 یورو

 

هلدینگ بلو تریپ، ارائه دهنده ی بهترین تور ارزان اروپا، در کنار شماست، تا بتوانید به شگفت انگیزترین کشور اروپا، مهد دموکراسی و موسیقی سفر کنید. ما به شما بهترین و با کیفیت ترین تور اتریش و تور ارزان وین را پیشنهاد می دهیم. سفر کردن راهی برای ادامه زندگی است و باید سعی کنیم در هر شرایطی این تجربه ارزشمند را از دست ندهیم.

 

برای مشاهده قیمت تور اتریش اینجا کلیک کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.