سفر به میلان شهر مد و ثروت در ایتالیا

سفر به میلان شهر مد و ثروت در ایتالیا

میلان یکی از جذاب ترین شهر های ایتالیا است. شهری که شهرت خود را نه فقط از تاریخ شکوهمند خود، بلکه از تجارت، هنر و مد می‌گیرد. هنرمندانی چون میکل‌آنژ، لئوناردو داوینچی، جورجیو آرمانی همه در این شهر زندگی می کردند.

امروزه میلان ترکیبی عالی از معماری تاریخی، آسمان خراش های مدرن و مرتفع را ارائه می دهد که همه با یک زندگی عجیب و غریب و شگفت انگیز ایتالیایی در هم می آمیزند. میلان جایی است که دنیای مد را رهبری می کند و تمام اینها این شهر را به یکی از ثروتمندترین و لوکس ترین شهرهای ایتالیا تبدیل کرده است. هیچ کدام از شهرهای ایتالیا نمی‌توانند مانند میلان چنین ترکیبی شگفت انگیز از معماری، جاذبه‌های دیدنی، هنر، صنعت و تجارت عرضه کنند.

پس تماشای این شهر شگفت انگیز را از دست ندهید و با ما همراه باشید تا زیباترین جاذبه های این شهر را معرفی کنیم.

 

جاذبه های طبیعی شهر میلان

پارک سمپیونه میلان

یکی از پارک ها و مناظر طبیعی در شهر میلان است. در ابتدای قصر سفورزا، و حاوی یک آکواریوم و سایر جاذبه های تفریحی است. این پارک زیبا امروزه هر سنی را برای لذت بردن از مسیر های پر پیچ و خم و استخرهای زینتی به خود جذب می کند.

پارک سمپیونه در شهر میلان ایتالیا

پارک سمپیونه در شهر میلان ایتالیا

در داخل پارک یک مینی کولوسئوم از دوران ناپلئون قرار دارد که اکنون میزبان مسابقات فوتبال و … است. این پارک سرسبز در مجاورت باغ های قلعه اسفورزا، یکی دیگر از مکان های تاریخی میلان است که اگر زمان اجازه دهد ارزش بازدید دارد. قوس معروف صلح (Porto Sempione) انتهای دیگر این پارک است و سرچشمه ی آن به دیوارهای روم بر می گردد.

برج برانکا در پارک سمپیونه برج رصد گذر بزرگی است که در ارتفاع ۱۱۰ متری است از آسانسور می توان به بالای سازه شگفت انگیز سقوط کرده و منظره ای بی نظیر از شهر میلان را مشاهده کنید

 

یکی دیگر از جاذبه های تفریحی در میلان تجربه سفر به زیباترین دریاچه ها در نزدیکترین فاصله به میلان است. دریاچه کومو، دریاچه گاردا و دریاچه ماجیوره، یکی از سه دریاچه بزرگ و زیباترین دریاچه های ایتالیا هستند که به فاصله حدود یک ساعت تا یک ساعت و نیم با میلان قرار گرفته‌اند و از طریق قطار یا اتومبیل می‌توانید یا تورهای یک روزه به این دریاچه ها بروید.

دریاچه کومو میلان

دریاچه کومو میلان

دریاچه کومو که سومین دریاچه بزرگ در ایتالیا است به دلیل داشتن بسیاری از ویلاهای باشکوه، باغ های سرسبز در جهان مشهور است. همچنین می توانید از بسیاری از مسیرهای پیاده روی در این منطقه دیدن کنید و زیباترین روستاها را ببینید. دریاچه گاردا نیز یکی از بزرگترین و توریستی ترین دریاچه ها در ایتالیا است که علاوه بر دریاچه می‌تواند از شهرهای مجاور آن دیدن کنید.

 

جاذبه های تفریحی شهر میلان

گالری ویتوریو امانوئل

مکانی زیبا و پر جنب و جوش است که فروشگاه های برندهای مطرح جهان را در خود جای داده است. سقف های گنبدی دیدنی و شیشه ای و آهنی آن، یکی از نمونه های برجسته در جهان است.

گالری ویتوریو امانوئل تاریخی ترین مرکز خرید در میلان

گالری ویتوریو امانوئل تاریخی ترین مرکز خرید در میلان

این مکان نمونه های پر زرق و برق از ساخت و سازهای آهن و شیشه است. شما می توانید برای ناهار یا خوردن قهوه به کافه های زیبای آن یا خرید های لوکس به این مکان هیجان انگیز بروید.

منطقه بررا (Brera)

منطقه زیبا و جایی است که گردشگران برای درک و تماشای مد در میلان به آنجا می روند. بوتیک ها و فروشگاه های کفش، جواهرات فروشی که در خیابان‌های آن وجود دارد گزینه هایی زیادی را برای خرید دارد

ناویلی (Navigli)

یکی از مکان‌های جذاب برای کسانی است که به دنبال کافه های زیبا و کلوپ های موسیقی هستند. در طول روز به بوتیک ها، کارگاه های هنرمندان و رستوران و جشنواره های مکرری که در اینجا برگزار می‌شود بروید. یکی از جذابیت های این مکان فعالیت ها و تفریحاتی است که در شب انجام می شود.

ناویلی میلان

ناویلی میلان

در اواسط ماه ژوئن انواع کلوپ ها برای جشنواره سنت کریستوفر تزیین شده است و حدود ۵۰ کنسرت از روزهای پنجشنبه و جمعه در سالن اجتماعات دی میلانو اجرا می‌شود.

میدان دل دوئومو

میدان مرکزی در میلان که فضای عمومی بی‌نظیر و گسترده ای دارد. این میدان از معماری و مجسمه های چشمگیر برخوردار است . اگر در حال بازدید از میلان هستید این فضا باید نقطه آغازین گردشگری شما باشد زیرا بسیاری از ساختمان های شگفت انگیز و تاریخی در اطراف این میدان وجود دارد. علاوه بر این تعداد زیادی از مغازه ها رستوران ها وکافه های جذاب وجود دارد که می توانید خرید کنید و از خوردن یک قهوه لذت ببرید.

تراموا در میلان

نسخه ایتالیایی چرخ دستی های سانفرانسیسکو، اتوبوس های دو طبقه لندن است. این سیستم تراموا بیش از ۱۰۰ سال است که در میلان وجود دارد. سوار شدن بر این تراموای تاریخی در لیست کارهای انجام شده در بازدید از میلان قرار دهید.

تراموا میلان

تراموا میلان

یکی دیگر از بهترین تفریح ها در شهر میلان تجربه خوردن غذا در رستورانها و کافه های آن است. میلان شهریست که دارای بیشترین تعداد غذا های کلاسیک است و بزرگترین تولید کننده ی پنیر در ایتالیا است.

غذاهای مخصوص میلان

ریسوتو: بعضی از معروفترین غذاهای آن شامل ریسوتو یا رسوتو که کلاسیک ترین غذای میلان و یک غذای ساده و در عین حال بسیار خوشمزه است. در این غذا می توانید عطر و طعمی غنی از پنیر را مزه می کنید.

ویل میلانیز: کتلت گوشت گاو پخته شده سرخ شده است که از دیگر غذاهای محبوب در میلان است. پانتنول یکی از محبوب ترین نان های میلان که نان شیرین پر از کشمش و میوه‌های شیرین است.

از دیگر چیزهایی که در این شهر باید امتحان کنید پاستا و پیتزا های محبوب این شهر است. برای خوردن غذاهای محبوب چند رستوران را پیشنهاد می کنیم.

کافه رستوران Panini Durini: مکان شماره یک برای خوردن ناهار یا صبحانه است که غذا های شگفت انگیز با قیمت مناسب دارد

Cicolatali یکی از منحصر به فرد ترین فروشگاههای بستنی است که ترکیب شکلات و جلاتو طعمی بهشتی را دارد.

برای برای تجربه بهترین پاستا در میلان Del Pasado Del Marchegiano می تواند یک پاستای معتبر ایتالیایی با طعم واقعی را به شما عرضه کند. پاستاهای اینجا نه تنها بهترین در میلان بلکه یکی از بهترین پاستا در کل ایتالیا است.

 

جاذبه های تاریخی میلان

کلیسای جامع میلان یا کلیسای دومو

از بزرگ ترین و باشکوه ترین کلیساها در جهان است. این فقط یک کلیسا نیست، مهمترین نشانه شهر است که در مرکز میلان واقع شده است.

ساختن این کلیسای جامع باشکوه گوتیک از اواخر قرن 14 آغاز شد و صدها سال به طول انجامید. در این کلیسای زیبا می‌توانید ۳۲۰۰ مجسمه و پنجره های شیشه ای رنگی که بزرگترین در جهان هستند و طراحی داخلی و معماری شگفت انگیز را ببینید. پیاده روی در پشت بام کلیسا تجربه ای چشمگیر است که می‌توانید منظره های شهر را تا کوه های برفی آلپ مشاهده کنید.

کلیسای سانتا ماریا دله گرتزیه

یکی از باشکوه ترین آثار معماری از قرن پانزدهم است. چیزی که به این کلیسا جذابیت و زیبایی دوچندان می بخشد،

نمای داخلی کلیسای سانتا ماریا دله گرتزیه

نمای داخلی کلیسای سانتا ماریا دله گرتزیه

وجود مشهور ترین اثر لئوناردو داوینچی شام آخر است. یکی از بهترین نمونه های آثار هنری رنسانس که به طور حیرت انگیزی از بمباران جان سالم به در برد.

قصر سفورزا

قصر سفورزا

یکی از قلعه های تاریخی در میلان که دارای شاهکارهای هنری است. امروزه در آن موزه های متنوع و آثار هنری و یادگارهای بی شماری واقع شده است، مجموعه ای از هنرهای تزئینی، آثار باستانی ماقبل تاریخ ، مجموعه ای از تاریخ موسیقی و زره و سلاح قرون وسطایی است. گالری شامل نقاشی های افراد معروفی است. لذت بردن از محوطه ی اطراف آن و نوشیدن در دل این مکان تاریخی خالی از لطف نیست.

کلیسای سن لورنزو

یکی از مهمترین بناهای مذهبی در میلان که در جنوب غربی آن واقع شده است به عنوان یکی از قدیمی‌ترین کلیساها در سال ۴۰۲ ایجاد شد. این کلیسا دارای برخی از زیباترین آثار هنری و معرق کاری سقف است. ورودی اصلی توسط مجموعه ای از ستون ها قاب بندی شده و مجسمه ای از امپراتور ماکسیمیلیان در حیاط به چشم می خورد.

میدان بازرگانان piazza dei Mercanti

میدان بازرگانان piazza dei Mercanti

یکی از میدان های شهر میلان که مرکز شهر در دوره قرون وسطی بود. چندین ساختمان مهم، مجسمه و بناهای مهم را می توان در این میدان یافت. برای تحسین معماری خوب و دیدن قسمت های باستانی میلان از این میدان دیدن کنید.

کلیسای سن موریزی

زیباترین کلیسا در میلان است. این کلیسا بخاطر مجموعه ای از نقاشی هایش که زندگی سنت موریس را به تصویر می کشد بسیار جذاب است. در کنار آن موزه ی باستان شناسی است که می توانید بقایای کاوش شده از تاریخ رومی را ببینید. از جمله می توانید انواع مجسمه های سنگی و برنزی از یونان را مشاهده کنید.

 

جاذبه های فرهنگی و هنری میلان

خانه اپرا لا اسکالا

لا اسکالا یا تئاترو آلا اسکالا برای کسانی که موسیقی دوست دارند یا می خواهند یک عصر عاشقانه را برای خود ترتیب بدهند هیچ چیز بهتر از خانه اپرا نیست.

خانه اپرا لا اسکالا

خانه اپرا لا اسکالا

این مکان که آهنگهای خوانندگان بزرگ را رونمایی میکند، اجراهای آن از اوایل ماه دسامبر آغاز و تا ماه مه ادامه می یابد. همچنین یک موزه در داخل ساختمان قرار دارد که دارای مجموعه جالبی از آثار موسیقی است و همچنین تاریخچه اپرا را ارائه می‌دهد.

موزه قرن بیستم

در این موزه مجموعه جامعه بیش از ۴ هزار اثر هنری است که پیشرفت هنر ایتالیایی را در قرن بیستم نشان می‌دهد. در اینجا می توانید یکی از بزرگترین میراث فرهنگی و هنری ایتالیا را مشاهده کنید.

گورستان منیومنتال

گورستان منیومنتال

این گورستان که میزبان برخی از زیباترین مقبره ها در جهان است با حکاکی های زیبا و مجسمه های شگفت انگیز به اندازه کلیساهای مرکز شهر میلان از نظر هنری جذاب است.

موزه آکادمی بررا

یکی از بهترین موزه های هنری ایتالیا است. در حیاط آن می توانید یک مجسمه مربوط به ناپلئون اول که در سال ۱۸۰۹ ساخته شد مشاهده کنید. در این موزه می توانید مجموعه ای از آثار برترین هنرمندانی چون پیکاسو و براک و .. را مشاهده کنید. در یکی از حیاط های داخلی آن باغی جذاب با درختان عجیب و غریب، استخرها و گل های زیبا که مربوط به گلخانه قرن نوزدهم است را مشاهده می کنید.

موزه علم و تکنولوژی لئوناردو داوینچی

موزه علم و تکنولوژی لئوناردو داوینچی

موزه تاریخ علم و فناوری را از کار دانشمندان اولیه تا زمان مادر نشان می دهد گالری لئوناردو داوینچی با مدل های کار بسیاری از اختراعات و ماشین‌آلات که از نقاشی های ایجاد شده از مورد توجه است در این موزه می توان دستگاههای مورد استفاده گالیله و نیوتن و به طور کلی بیش از ۱۵۰۰۰ اختراع و موضوع فنی و علمی که نمایانگر تاریخ علم و فناوری و صنعت ایتالیا هستند را مشاهده کرد.

هلدینگ بلوتریپ ارایه دهنده ی بهترین تورهای اروپا است. میلان یکی از بهترین شهرهای ایتالیا و محبوب ترین مقاصد گردشگری اروپا است. اگر به دنبال دیدن زیبایی های تمام نشدنی این شهر رویایی هستید سفر ارزان به میلان را با ما تجربه کنید. با انتخاب تور میلان علاوه بر صرفه جویی در هزینه های سفر، می توانید سفری فراموش نشدنی به این شهر زیبا داشته باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.