فرانسه رویایی ترین کشور اروپا برای سفر

فرانسه رویایی ترین کشور اروپا برای سفر

کشور فرانسه که در شمال غربی اروپا قرار گرفته است، یکی از قدییمی ترین کشورهای جهان است. فرانسه به دلیل تنوع آب و هوایی، آثار تاریخی شگفت انگیز، فرهنگ غنی و جاذبه های طبیعی بسیار زیاد و چشم نواز، یکی از مناطق گردشگری شماره یک جهان است که سالانه میزبان حدود 80 میلیون گردشگر از سراسر جهان می باشد.

جالب است بدانید ماه های آوریل و مه در بهار، ژوئن و آگوست در تابستان، سپتامبر و اکتبر در پایییز بهترین زمان برای سفر به فرانسه می باشد.

همراه ما باشید تا بدانید چه چیزیهایی این کشور تاریخی را به یکی از پر بازدید ترین و جذاب ترین کشورهای جهان برای سفر گردشگران تبدیل کرده است.

 

جاذبه های طبیعی کشور فرانسه

تنوع آب و هوایی درکشور فرانسه، جاذبه های طبیعی بی نظیری را به وجود آورده است. این کشور دارای بزرگترین و زیباترین سواحل، بلندترین کوه ها، شاعرانه ترین شهرها و رویایی ترین دره ها و رودخانه ها می باشد. از جاذبه های طبیعی آن می توان به تجربه اسکی و اقامت در استراحتگاه های زمستانی لوکس کوه های مونت بلان اشاره کرد. دره و رودخانه ی فیروزه ای وردون که یکی از زیباترین و اسرار آمیزترین تنگه های اروپا می باشد، انتخابی عالی برای قایقرانی و صخره نوردی و تجربه پرواز با پاراگلایدر است.

تالاب های نمک اسرارآمیز و صورتی رنگ کامارگو یکی دیگر از مناظر طبیعی و شگفت انگیز فرانسه می باشد که زیستگاه بیش از 300 گونه پرنده، فالمینگوهای صورتی و اسب های سفید وحشی است و این منطقه را به یکی از زیباترین و بکرترین مناطق طبیعی فرانسه تبدیل کرده است.

اسب های سفید وحشی در کامارگو

از دیگر جاذبه های طبیعی فرانسه Proumeyssac de Gouffre، یا کلیسای کریستال، غاری با کریستال های شفاف و درخشان که تالالو آن شما را حیرت زده خواهد کرد.

صخره های سفید رنگ در شهر نرماندی که الهام بخش نویسندگان و شاعران بسیاری بوده اند در بستری سبز از خزه و چمن و در کنار اقیانوس اطلس مکانی خیال انگیز برای هر گردشگری می باشد.

نرماندی با مناظر باغ های سیب، جنگل ها و مراتع سرسبز و قلعه های تاریخی بی نظیرش از دیگر جاذبه های فرانسه است و جزیره ی کوچک و سن ییک مونت سنت میشل که در سواحل آن قرار گرفته است یکی از بهترین جاذبه های آن است.

 

پاریس، پایتخت فرهنگ و هنر فرانسه

سخن گفتن از فرانسه بدون اشاره به زیباترین و رمانتیک ترین شهر آن، پاریس بیهوده خواهد بود. پاریس با داشتن زیباترین موزه ها و بناهای تاریخی، بهترین کافه ها و رستوران ها در کنار تاریخی ترین خیابان ها، لذیذترین غذاها و شیرینی ها خاطره ای ماندگار را در ذهنتان ثبت میکند.

پاریس مملو از شاهکارهای معماری مانند برج ایفل و کلیسای جامع نوتردام است. موزه لوور، بازتاب میراث هنری این شهر یک مجموعه هنری استثنایی است.

داخل موزه لوور پاریس

داخل موزه لوور پاریس

دیزنی لند پاریس، مجموعه شگفت انگیز کاخ و باغ های ورسای از دیگر جاذبه های این شهر است. اگر به دنبال مکانی برای ثبت لحظات عاشقانه و ماندگار هستید شهر پاریس انتخابی ایده آل است. پیاده روی در خیابان های تاریخی شانزلیزه، سن ژرمن، تجربه ی بازدید شهر با قایق و در بستر رودخانه ی سن، تجربه ی خوشمزه ترین ماکارونی و لذیذترین غذاها در بهترین رستورانها و کافه های پاریس این شهر را تا ابد در ذهنتان ماندگار می کند.

خیابان شانزلیزه پاریس

خیابان شانزلیزه پاریس

به جز پاریس که تجیل گاه فرهنگ و هنر فرانسه است، شهر بوردو با بیش از 350 ساختمان تاریخی منطقه ی بورگونی منطقه ای باستانی با بناهای تاریخی چشمگیر، غذاهای متفاوت و خوشمزه ی محلی، لیون (Lyon) مقصدی فریبنده برای مزه کردن خوشمزه ترین نوشیدنی ها و غذاهای فرانسوی، از دیگر جاذبه های کشور زیبای فرانسه است.

شهر لیون (Lyon) فرانسه

شهر لیون (Lyon) فرانسه

 

اگر با خواندن این مقاله، قلب و روحتان به سمت سفر به زیباترین، تاریخی ترین و رمانتیک ترین کشور دنیا جذب شده است با سایت ما همراه باشید تا بهترین تورهای فرانسه با یصرفه ترین هزینه ها را به شما معرفی کنیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.