جاهای دیدنی مادرید مهد گاو بازی اسپانیا

جاهای دیدنی مادرید مهد گاو بازی اسپانیا

اگر تور اروپا را انتخاب می کنید، بازدید از جاهای دیدنی شهر مادرید، مهد گاو بازی اسپانیا را از یاد نبرید. مادرید پایتخت کشور اسپانیا است و به عنوان قطب گردشگری در اسپانیا شهرت دارد. این شهر دقیقاً در مرکز کشور اسپانیا از روی نقشه قرار گرفته است. مساحت این شهر 604 کیلومتر است و از تهران تا این شهر با خطوط هوایی تنها 5 ساعت و نیم زمان نیاز است. اگر اروپا گردی کرده باشید، حتماً متوجه شده اید که مادرید قلب تپنده اسپانیا است به طوری که هیچ شهری در اروپا به اندازه آن سرزندگی و نشاط را به شما هدیه نخواهد داد. تیم ورزشی رئال مادرید یکی از نمادهای مهم این شهر است.

اگر اهل هیجان هستید با ما همراه باشید تا جاذبه های طبیعی مادرید، جاذبه های تفریحی و جاذبه های تاریخی و فرهنگی و هنری این شهر را مورد بررسی قرار دهیم.

 

جاذبه های طبیعی شهر مادرید

پارک ال ریترو: روز یکشنبه را انتخاب کنید و به سمت شرق مادرید حرکت کنید و خود و کودکانتان را به بازی در پارک بی نظیر ال رتیرو دعوت کنید. طاق هلالی شکل و آبنمای این پارک تنها بخش کوچکی از جذابیت آن را نشان می دهد. پارک ال رتیرو مربوط به قرن 19 میلادی است و یکی از خاندان بزرگ اسپانیا این پارک را تاسیس شده است. موقعیت پارک با فضای سبز بی نظیر خود چشم واز است. دریاچه های مصنوعی، زمین بازی لوکس، قایق سواری در دل طبیعت و … تنها بخش کوچکی از شگفتی های ال رتیرو است.

پارک ال ریترو

پارک ال ریترو

سواحل مادرید: اسپانیا است و سواحل متنوع آن که هر یک جنبه توریستی بی نظیری دارند. پلایا د لانگره یکی از سواحل بسیار زیاد در منطقه تراسمیرای مادرید است. ساحلی تمیز و آرام با چیدمانی بسیار منظم!

خلیج سانتاندر در کانتابریا در نزدیکی پایتخت اسپانیا قرار دارد، ساحلی نامنظم با اجرای عجیب است که قطعاً برای شما هم شگفت انگیز خواهد بود.

سواحل مادرید

سواحل مادرید

 

جاذبه های تفریحی مادرید

بازار محلی مادرید: شاید با خود بگویید بازار محلی چطور در لیست جاهای دیدنی مادرید قرار می گیرد! اما این بازار محلی با آنچه تا به حال دیده اید فرق دارد. خیابان ال راسترو یکی از بزرگترین بازارهای محلی شهر است. این خیابان پر از ساز و آواز است، مردم دور هم جمع می شوند، لباس های رنگی به تن می کنند، با هم عکس می گیرند. دست فروش ها با شما شوخی می کنند و هیجان و شادی در گوشه گوشه بازار دیده می شود. این بازار دوست داشتنی مربوط به خیابان ریبرا کوریدوراس است.

بازار محلی مادرید

بازار محلی مادرید

بازدید از خیابان گرن ویا: گرن ویا خیابان پنجم مادرید است. محیطی دوست داشتنی با چراغ های رنگی، سالن تئاتر مشهور و مغازه های جذاب و پر شور که هر یک دارای شرایط خاصی هستند. از میدان اسپانیا قدم بزنید و از فروشگاه های مانگو و زارا دیده کنید. بازدید از معبد مصری از دیگر جاهای دیدنی مادرید است. منطقه ای جذاب برای تاریخ دوستان که ورودی آن رایگان است و چشم انداز بی نظیری به کلیسای کاخ سلطنتی مشهور دارد.

 

جاذبه های تاریخی مادرید

موزه تیسن بورنه میسا: علاقمندان به نقاشی بازدید از موزه تیسن بورنه میسا را از دست نمی دهند! موزه ای جادویی با بهترین آثار از مشهورترین نقاشان دنیا که همگی در یک مکان جمع شده اند. در این موزه بیش از 800 نقاشی متنوع دیده می شود. شاهکارهایی در زمینه لباس های فاخر سلطنتی و همینطور فضایی برای تفریح و استراحت که هر سلیقه ای را به خود جلب می کند. رنگ آبی آسمانی دیوارهای موزه نماد آرامش آن و سقف های لایه ای روشن به منظور رعایت سبک هنری آن در نظر گرفته شده است.

کاخ سلطنتی مادرید: در تور لاکچری مادرید، بهتر است سری به منطقه اشراف نشین این شهر بزنید و از کاخ سلطنتی مسحورکننده لذت ببریم. این کاخ در لیست بزرگترین کاخ های سلطنتی اروپا قرار دارد و طراحی آن بی نظیر و کلاسیک است. به خیابان بایلن یا بیلن بروید و اولین عکس هنری خود را از فضای جذاب باغ بیندازید.

کاخ سلطنتی مادرید

کاخ سلطنتی مادرید

 

جاذبه های فرهنگی و هنری مادرید

خانه تئاتر و اپرای مادرید: رئال نامی است که بر روی خانه تئاتر مشهور در مادرید نهاده شده است. برخی از افراد این خانه را به زبان اسپانیایی به صورت “تئاترو رئال” خطاب می کنند. طراحی این سالن بی نظیر است و تورهای چند زبانه و کارگاه های تحلیل و نقد هنری نیز در این بخش برگزار می شود. آدرس این ساختمان در میدان ایزابل است. معماری بی نظیر این ساختمان به صورت لایه لایه با ستون بندی های منظم هوش از سر می برد.

موزه دل پرادو: در تور ترکیبی مادرید فرصت مناسبی برای بازدید از موزه در پرادو خواهید داشت. تورهای گشت روزانه این بخش شما را دعوت به بازدید از آثار هنری مشهور آن می کنند. این موزه در خیابان رویز د آلارکون قرار دارد.

موزه دل پرادو

موزه دل پرادو

 

سخن آخر

سفر به اروپا با هلدینگ بلوتریپ موقعیتی بی نظیر برای کسانی که دوست دارند از تعطیلات خود نهایت لذت را ببرند. با سفر به مادرید، کفش های ورزشی خود را بپوشید از پوئرتا دل سول میدان اصلی شهر شروع به قدم زدن کنید و با مجسمه های زیبا و دوست داشتنی خرس معروف عکس بگیرید و قدم زنان از جاهای دیدنی مادرید لذت ببرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.