راهنمای سفر و اخذ ویزای کشور ایتالیا

راهنمای سفر و اخذ ویزای کشور ایتالیا

ایتالیا کشور تاریخ، فوتبال و مد است. کشوری با مردمی خونگرم و البته پر سر و صدا! در این مقاله راهنمای سفر به کشور ایتالیا را مورد بررسی قرار می دهیم تا تاریخچه این کشور و فضای سفر به آن مشخص شود. همچنین شما میتوانید اخذ ویزای کشور ایتالیا خود را به ما بسپارید تا تیم حرفه ای ما شما را همراهی کنند و سفری به یاد ماندنی به شما هدیه دهند.

 

ایتالیا کشور چکمه ای

اگر در راهنمای سفر به کشور ایتالیا بخواهیم در مورد تاریخچه کشور صحبت کنیم، این کشور در جنوب اروپا قرار دارد و پایتخت آن شهر رم است. ایتالیا در لیست 8 کشور صنعتی قرار دارد و رتبه 5 از نظر جمعیت در اروپا را دارد و از نظر جمعیت رتبه 23 را کسب کرده است. در داخل خاک ایتالیا دو کشور واتیکان و سان مارینو قرار دارد. پرچم ملی این کشور سه رنگ است.

شکل چکمه ای نقشه ایتالیا

شکل چکمه ای نقشه ایتالیا

 

چرا به ایتالیا سفر کنیم؟

1- بازدید از برج پیزا آرزوی هر گردشگری است.

2- این کشور با کلیسا و موزه های جذابی که دارد بسیار شگفت انگیز است و دنیای فرهنگی مشخصی را در بر می گیرد.

3- شهر پاریس شهر عشاق است اما رم ایتالیا نیز برای زوج های جوان یک خاطره بی نظیر است.

4- هفته های مد و فستیوال های فصلی این کشور بی نظیر است.

5- مردم ایتالیا علاقه زیادی به غذا و آشپزی دارند و رستوران های ایتالیایی از خاطرات خوب سفر به ایتالیا خواهد بود.

برج کج پیزا

برج کج پیزا

 

راهنمای سفر به کشور ایتالیا و اخذ ویزا

ایتالیا در لیست کشورهای عضو شینگن قرار دارد و برای اینکه بتوانید وارد این کشور شوید نیاز به ویزا دارید. ویزای شما باید حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد و نیاز است که وقت سفارت و مصاحبه را پشت سر بگذارید.

واحد پول ایتالیا یورو است اما بسیاری از مغازه ها در این کشور دلار نیز قبول می کنند. می توانید با پرواز مستقیم از تهران به رم سفر به این کشور زیبا داشته باشید و زمان 5 ساعت و نیم را پشت سر بگذارید.

 

موقعیت حمل و نقل شهری

در این کشور شرایط برای اجاره خودرو فراهم است و یکی از روش های خوب محسوب می شود. شرایط سنی بالای 21 سال مطرح است و نیاز است که کارت اعتباری به عنوان ضمانت داشته باشید و همینطور از شما گواهینامه بین المللی درخواست می شود.

گزینه بعدی اتوبوس شهری است که در این کشور دو نوع سیستم اتوبوس دیده می شود. پس از سوار شدن به اتوبوس نیاز به بلیط معتبر دارید و در صورتی که نامعتبر باشد باید جریمه پرداخت کنید.

شرایط برای تاکسی نیز فراهم است هم به صورت تاکسی متر و هم بی سیم و البته که هزینه ها طبق مسافت شما ارزیابی می شود.

البته که در شهر رم و شهر میلان نیز خطوط مترو وجود دارد و این خطوط به شهرهای جنوا و کاتانیا ختم می شود و هزینه آن ارزان است.

 

بهترین فصل سفر به ایتالیا

بهار بهترین فصل برای سفر به ایتالیا است این موضوع از نظر آب و هوایی ثابت شده است. اما اگر به دنبال یک راهنمای سفر به کشور ایتالیا از نوع ارزان باشید می توانید فصل زمستان را انتخاب کنید، هم خلوت تر است و هم هزینه هتل و سایر خدمات نیز 30 درصد کمتر اعلام شده است. اکثر مکان های ساحلی در این فصل باز نیستند پس باید به دقت همه موارد را بررسی کنید.

زمستان پاریس

زمستان پاریس

 

راهنمای سفر به کشور ایتالیا به طور تکمیلی

زبان رسمی در این کشور ایتالیایی است و خبر خوب یا بد اینکه مردم این کشور هیچ علاقه ای به صحبت به زبان انگلیسی ندارند! مردم این کشور از دست هایشان در حین صحبت برای مفهوم بیشتر استفاده می کنند. ارتباط چشمی نیز اهمیت زیادی دارد. ایتالیا شامل دو دسته بیمارستان خصوصی و عمومی است و میلان کلینیک از مواردی است که پرسنل به زبان انگلیسی صحبت می کنند. در راهنمای سفر به کشور ایتالیا بیمه بسیار مهم است. ایتالیا کشور امنی است اما جیب برها همیشه هستند.

در ضمن مردم این کشور به تفکیک شدن زباله هایشان بسیار اهمیت می دهند.

 

در ایتالیا از کجا دیدن کنیم؟

کولوسئوم (Colosseum): بزرگ‌ترین آمفی‌تئاتر باستانی دنیا با ظرفیت بیش از 50 هزار نفر

کانال ونیز (Venice Canals): ونیز را “شهر آب‌ها”

ویرانه های پمپی (Pompeii): مرکز تفریح و خوش‌گذرانی رُم باستان و آتش‌فشان کوه (وزوو)

برج لنین یا برج پیزا (Leaning Tower of Pisa): معروف ترین برج کج دنیا

دریاچه کومو (Lake Como) یا لاریو: با مساحت 146 کیلومتر در 25 کیلومتری شهر میلان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.